Tomorrow Will Be Better (Film)

Tomorrow will be better, režírovaný Martinem Přívratským, je dokumentární film zaměřený na sport – Freestyle motocross – a to na mistra světa Libora Podmola.
Jsem velký fanoušek Freestyle motocrossu, upoutávku na tento dokument jsem viděla již v prosinci 2011 v O2 aréně v Praze na FMX Gladiátor Games, kde skákali freerideři z celého světa. Řekla jsem si, super, na ten film musím jít!! Pravidelně sleduji každý sportovní záznam nebo live vysílání, kde se Freestyle vyskytuje, a tento film mi nemohl chybět! Za velké plus považuji to, že jsem s sebou vzala člověka, který Freestyle nežere, přesto ho bavil (a ve filmu byl taky můj oblíbenec, španělský toreador, Dany Torres :D) Takže… pokud nejsi fanoušek Freestylu, určitě film okoukni a třeba si tenhle šílený sport zamiluješ, no a jestli Freestyle zbožňuješ – MUSÍŠ HO VIDĚT!!! No a nebo čti tady na blogu Freestyle Leben 😉
Trochu úsměvné bylo, že v celém kinosále se našlo holek jako jehel v kupce sena. Byla jsem jedna ze čtyř 🙂
Teď k filmu

Tento dokumentární snímek ti umožní nahlédnout do freestyle života Libora Podmola, od té chvíle, kdy poprvé odcestoval do USA, aby si v legendárním obchodě koupil motorku od nedávno ještě nejlepšího freeride jezdce. Něco z historie Freestylu není k zahlédnutí, navíc tento sport je celkem nový a stává se čím dál tím víc atraktivnějším, uznávanějším a prestižnějším po celém světě. Je nadupaný nebezpečnými skoky, triky, adrenalinem, radosti, štěstím, ale také bolesti, která k tomuto sportu prostě patří.
Film tě provede přes Liborovy divoké začátky, přes podepsání smlouvy s Rockstar energy drink, což se Podmolovi podařilo jako prvnímu evropskému jezdci (pokud Freestyle někdo z vás sleduje, tak ví, že jezdce a soutěže sponzoruje spousta energy drinků, jako např. Monster energy nebo RedBull – RedBull ti dává křídla, proto také freerideři létají vzduchem :)).
Je velmi těžké se stát mezi tolika borci jedním z nejlepších, patřit na tu špici, kde bude zářit, konkurence je veliká, ale Libor bojoval a dobojoval se na vrchol, stal se mistrem světa.
Můžete tam vidět záběry, které vám televize nebo live vystoupení, jenž sledujete i na vlastní oči, neumožní. Spoustu tréninků, nákupů, pádů, after párty, nahlédnutí do soukromí a backstage s jezdci, rozhovory s managerem Libora nebo legendou českého motokrosu a freestylu Petrem Kuchařem.
A tady pár fotek, tohle je například dost krutá rozsekávka, co Libor měl, když skákal v saku a bílé košili 😀

5 názorů na “Tomorrow Will Be Better (Film)”

1. Terinko už se těším až zase spolu půjdem na nějakou freestyle akci 🙂 třeba tam bude Torres :D